SBS ‘My Lovely Girl’ L & Krystal in #5 Teaser and L’s Interview

tumblr_nbrgt0QMq51tk07ymo1_500

Teaser #5 (Krystal & L’s Moment!!)

tumblr_nbroop1KS61sj5g0wo1_1280 tumblr_nbroop1KS61sj5g0wo2_1280

Teaser #6

Myungsoo’s Interview

7 responses to “SBS ‘My Lovely Girl’ L & Krystal in #5 Teaser and L’s Interview

  1. Ini nih yang gw tunggu berabad2. Min, lu apdet banget ya #speechless Lophe you pull dah min.
    Smga aja mereka punya selca bareng #kayakSoojungdanJongsuk. Amiiin.

  2. Oh shit!! Gw gak liat gambar buram itu dengan baik, TERNYATA L MEGANG TANGAN URI SOOJUNG KYAAAAA >_< #jiwaShipperMeledakCetarMembahana
    myuuuung udah nyari kesempatan aja lu yeeee. Tapi gak pa2 eonni dukung kok, kalo bisa jangan cuma pegang tangan, nyosor sekalian #ajaranSesat
    plis myungstal moment lagii #shipperHausMoment

  3. Admiiiiiiin foto2 myungstal moment press conference udah bertebaraaaan, kapan apdet disini?? Sumpah kyuuuuut abis dah mereka berdua, kle malu2 gmanaaaa gitu kyaaaaaa luph luph luph myungsoojung luph luph luph KrystaL MYUNGSTAL JJANG❤

What Do You Think? Write Down Here!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s